2015. április 8., szerda

BKV - zseniális! Nem létezőtől a nem működőig

Elviseltem, hogy Budán lassacskán lehetetlen közlekedni. Havi tízért füzérekben lógnak az utasok a buszokon, és a nem létező villamosok pótlóin.

Íme pl egy nem létező villamos egy nem létező alagútban...

Ma azonban újabb zseniális találmánnyal szembesültem:
SORRA ZÁRJÁK BE A BÉRLETPÉNZTÁRAKAT!
Hogy ez mire jó és kinek, azt nem tudom!
A Margit híd Budai hídfőjénél 3db személytelen és - nem tudom, ki hogy van ezzel - idegenszerű automata izé álldogál. Ha van hozzá bizalmam, beledughatok egy húszezrest, vagy a kártyámat. Kérdés, visszaad-e, vagy megkapom-e az igényelt jegyet, kérdés, ki hackeli meg a nem épp biztonságosnak tűnő rendszert, mert bizony sem a Maestrot, sem a Visát nincs merszem bedugni az automatába.
Őr sehol.
Ha netán nem kapom meg a bérletemet, vagy a visszajárómat, netán a kártyám marad a gépben, senki sem garantálja, hogy visszakapom.
NEKEM, UTASNAK TEHÁT NEM JÓ. Legalábbis nem bízom benne.
Talán még annyira sem, mint abban, hogy 
nem történik ilyesmi azzal a busszal, amin épp utaznék.

Elmehetek a Széll Kálmán térre, ahol állítólag működik a bérletpénztár, bár a jelenlegi katasztrófaállapotban ebben bizony nagy mértékben kételkedem. Vagy elmehetek a Nyugatihoz, utazván még néhány megállót ellenkező irányba, mint ahová menni szándékozom.

És most nézzük a másik oldalt: hány pénztár is volt eddig? És ebből mennyit szüntettek meg most így hamarjában? HÁNY MUNKAHELYET SZÜNTETTEK MEG MÁR MEGINT? És vajon miért???

Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki nem bízik az automaták személytelen pénznyelő mivoltában.
És sajnálom azt a több ezer embert, aki sejtéseim szerint ezzel az esztelen rendelkezéssel az utcára került.

Bravo, BKV!
Gratulálok, Magyarország!
Lassacskán bízvást felteheti a feliratot az egész cégre a BKV, ha a jelenlegi üzletpolitikáját hosszú távon folytatja:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics