2010. október 24., vasárnap

NeMo: Rejtelem (rondó variációk egy témára)

Rejtelem (1)
(téma)

Szíved szívembe rejtem,
Általad tündér lettem.
Csodaváró lelkem
Ablakodba reppen,
El soha nem rebben,
Bár néha megretten.
És mert tündérré lettem,
Szíved szívembe rejtem.

Rejtelem (2)
(egyszerű rondó)

Szíved szívembe rejtem,
Általad tündér lettem.
Forró tűz lett a lelkem,
Szíved szívembe rejtem.
Madár voltom, ha rebben,
Retten, el mégse reppen.
Szíved szívembe rejtem,
Általad tündér lettem.

Rejtelem (3)
(kettős rondó)

Szívedet szívembe elrejtem,
csodákra leltem a létedben.
Cinkeként röppenek szép csendben,
madarad el soha nem rebben,
csak néha bánatos, megretten.
Általad üzen a végtelen;
Szívedet szívembe elrejtem.
Te mindig kitartasz mellettem,
megóvsz, ha legyőz a félelem,
két karod mámoros védelem,
elringat ezernyi rejtelem;
Szívedet szívembe elrejtem.

2010.10.23


(A rondóforma rímképletei:
Egyszerű rondó: A B a A a b A B
Kettős rondó: A b b a a b A a b b a A)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics