2010. október 8., péntek

NeMo: A Lét... Sohasem elég!


Vérvörösen izzik a hajnal
tűnök az időben múló sóhajjal,
s holnap már nem leszek emlék:
töröl fejedből a hajszolt lét.
Leszek csupán egy darabka...
egy töredék...

Hegytető ormán nyíló szakadék,
olyan, mintha belezuhannék...
a szárnyam elvesztettem már rég!
Emelj fel! Kérlek! Ne engedj el! Ne még!

Csupán egy barát voltam, s nem több,
de Nekem Te vagy, s voltál a Föld,
a kihunyva-felvillanva hunyorgó csillagködök...
lelked, mely immár bennem is él, örök...

Valahol a lét, s nemlét határán
angyalsuhogású álmok szárnyán
tündérekkel suhantam,
Teáltalad ragyogtam...
gondolatszikrák, emlékek
álmok, fények...

Másfelé hajszol a sors
űzött vadként loholsz,-
lét nélkül bolyongok.
Tépett felhőfoszlányok,
megfogott szódarabok,
rám telepedő kín-kígyók...

Sikoltok:
mert a lét Tenélküled
nem élet!

Vegetálok
szótlanul állok,
nyomtalanul elpusztulok,
csak egy fekete lyukban eltűnő
aprócska csillag vagyok
az üres semmi-világban,
a gépek zajában,
kordonoktól elzártan...

Nem látod?
A világom...
A világ:
Piros lámpák...
tekergődző autókígyók...
halottan kihűlt arc-bábok...
mosolytalan,
hideg,
rideg,
idegen...
ez...
A Semmi.

A Valami...
ott ragyogott szemedben,
a mosoly-csillogású igézetben,
a Veled töltött ritka percekben...

Vajon látom-e még?
Érzem-e még szíved melegét?
Megtudom-e vajon, Neked mi lehetnék?

Szerettél?

Én...
Élni szeretnék!
Szeretni...
Érinteni...
Becézni...

Ez: A Lét...

Sohasem elég!
Angyalsuhogású álmok szárnyán
suhanok Feléd.

(2008.04.04)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

holisztikus

Google analytics